سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افزایش درآمد در سخنرانی

سخنرانی با حقوق بدین شکل است که سخنران وظیفه سخنرانی را به عهده می گیرد و مزدی را در عوض دریافت می کند. سخنرانان می توانند به جای پول، به نحوه دیگری دستمزد بگیرند، به عنوان مثال: قرداد های اضافه، راهنمایی و ارجاعات شغلی و یا از محصولات و خدمات مشتری بهره مند شود. در این مطلب به شما می گوییم چگونه کار خود را از سخنرانی های رایگان اغاز کنید و در نهایت بتوانید از این روش کسب درآمد کنید.

چرا سخنرانی بدون حقوق؟

دلیل های زیادی وجود دارد که شما باید کارتان را از سخنرانی بدون حقوق شروع کنید. خیلی از سخنرانی ها در جهان بدون حقوق انجام می شود. مشخص است که این کار فایده بسیار زیادی دارد والا سخنرانان زیادی که به این کار مشغول هستند این کار را انجام نمی دهند. خیلی از مؤسسه های حقوقی، بیمارستان ها و شرکت ها مدیرانی برای انجام این امر آموزش می دهند. شاید این کار حقوق مالی نداشته باشد اما مسلماً جهت تبلیغات و افزایش اعتبار و از همه مهم تر افزایش روابط عمومی نقش مهمی دارد.

 

افزایش حقوقافزایش حقوق

اصلاح مشکلات اجرا

هیچکس از روز اول در کار خود استاد نیست و مسلماً نمی تواند مثل یه حرفه ای شروع به کار کند و حتماً باید شاگردی کند و به اصتلاح خاک صحنه بخورد تا خود بتواند حرفه ای شود.

در این بین تمرین کردن خیلی به افزایش مهارت شما کمک می کند و سخنرانی بدون حقوق بهترین تمرین برای یه سخنرانی است که می خواهد از این کار کسب درآمد کند.

همان طور که می دانید بسیاری از سخنرانان موفق جهان کار خود را از سخنرانی رایگان اغاز کردند. حتی برزگترین کمدین هایی مثل <<جون رایورز>> و <<رابین ویلیامز>> مطالب جدیدشان را در باشگاه کمدی ازمایش کرده اند تا بیدبک مخاطبان را ازمایش کنند.

در این میان یه مشاوره خوب می تواند خیلی به شما کمک کند، اما از یاد نبرید بهترین مشاور شما را فقط در اینه می توانید بیابید و آن کسی جز خودتان نیست.

حتماً فیلمی از سخنرانی خود تهیه کنید و بعداً فیلم را با دقت مرور کنید و ببینید مخاطبان چگونه به صحبت های شما واکنش نشان می دهند، هر بخش از صحبت های خود را به دقت انالیز کنید و ببینید از کدام قسمت ها خوششان می اید و در اینده بیشتر از ان ها استفاده کنید.

آموزش عمومی

شرکت های بزرگ به این نتیجه رسیده اند که اگر مجریانی را در درون مردم برای آموزش هایی در رابطه با محصول و صنعتشان دهند، بازاریابی فوق العاده و حسن شهرتی بی نظیر در بین مردم دست می یابند.

مهم ترین مراکزی که از این مسله استفاده می کنند دانشگاه ها، بیمارستان ها و خدمات عمومی هستند

 

www.daneshgahezendegi.com